maandag 26 oktober 2015

kerstballen

Het is nog vroeg maar ik zit al helemaal in de kerstsferen. Er zijn zulke leuke projecten die ik nog wil gaan maken. Gisteren bezig geweest met kerstballen. Het zijn officieel doorzichtige plastic kerstballen die ik zelf heb geglitterd en daarna versierd. De gezichtjes heb ik uitgesneden met mijn silhouette en erop geplakt. Moet zeggen best een beetje trots op het resultaat, hier ga ik er zeker nog meer van maken. Deze ballen zijn ook te bestellen bij mij door even een email te sturen naar kermisgirl@hotmail.com. Met daarin de omschrijving van de bal die je zou willen hebben en eventueel de kleur. Ook zijn eigen ideeën welkom en zal ik kijken of ik die ook kan maken. Kosten van een kerstbal zijn  €3.50 ex verzendkosten. Vanwege nog beperkte voorraad van kerstballen in de winkels kan ik nog niks zeggen over de levertijd. Uiteraard wel voor de kerst.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten