donderdag 2 juni 2016

Nieuwe catalogus en leuke aanbieding

                 Nieuwe catalogus 2016-2017

Het is zover de nieuwe jaarlijkse catalogus van stampin'up is uit!!!
Er staan weer mooie nieuwe dingen in maar ook sets die zijn meegegaan uit de vorige catalogus.
Een nieuwe nederlandse stempel set  recht uit het hart en de nieuwe in-colers van dit jaar.Zelf vind ik de nieuwe set Foxy Friends en een Pop of Paradise helemaal super en zal dan hier binnenkort ook wat eigen creaties daarmee plaatsen. Klik hier voor een pdf versie van de catalogus of rechts op mijn blog. Het staat tevens vol met ideeën en inspiratie dus veel lees plezier!!




     

















Actie maand juni!!! 

Om te vieren dat de nieuwe catalogus eindelijk uit is, heb ik een leuke actie gestart.
Bestel je boven de 35 € uit de catalogus dan betaal je geen verzendkosten van € 5.95.!!!
Deze actie is geldig tot en met 30 juni 2016 als je een bestelling via email bij mij plaats. Helaas kan ik bij een online bestelling op de website deze korting niet geven.







Bestellen kan op 2 manieren namelijk via mij of via de officiële stampin'up site.


Bestelling via e-mail
Je kunt bij mij een bestelling plaatsen via e-mail.  Je krijgt dan een bevestiging van de bestelling en ik stuur je de betaalgegevens. Bij deze vorm van bestellen wordt de bestelling rechtstreeks vanaf Stampin’ Up! door UPS geleverd (standaard € 5,95 verzendkosten).
Bij de bestelling graag het volgende vermelden:
  • Omschrijving artikel, artikelnummer, evt. pagina nummer van de catalogus en aantal
  • Je naam, adres, telefoonnummer
  • Bij stempels aangeven; Wood of Clear of photopolymer
Het is ook handig om naar de web shop te gaan daar alles in je winkelmandje te doen en dat kopiëren en plakken in de email of een screenshot daarvan maken. Mijn email adres is kermisgirl@hotmail.com


Online bestellen
Je kunt  24 uur per dag een bestelling plaatsing via de online winkel van Stampin’ Up!  Er kan helaas alleen met een creditkaart afgerekend worden. Wil je wel online shoppen maar heb je geen creditcard, je kunt bij de Bruna of Primera een prepaid creditcard aanschaffen. Deze kun je zelf opladen met het gewenste bedrag en daarmee je betalingen doen. Ongeacht de grootte van de order zijn de verzendkosten altijd €5,95 en de artikelen worden door UPS bij je thuis afgeleverd. Mail me gerust als je vragen hebt of tegen dingen aan loopt tijdens het bestellen
klik hier om online te bestellen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten