maandag 8 augustus 2016

Seaside Shore

 
Sea Side Shore
 
 
Een vrij simpele kaart voor elke gelegenheid. De tag in de kleur Mint Macaron is gemaakt met de silouette, aangezien ik de Scalloped tag topper niet heb. een mens kan helaas niet alles hebben.
De set is onderdeel van een zogenoemde suite.
Dat houd in dat er vaak bijpassend dsp papier, lint, embossingfolders of tape bij is. Hier heb ik gebruik gemaakt van het dsp.
 Designers Special Paper, by the shore.
De basis en het lint is van de incoler 2016-2018 Dapper Denim.
De vis kleur Calypso Coral en het zee gras heb is gestempeld en uitgeknipt (fuzzy cutting) en met een Dimensional (3d tape) opgeplakt zodat er wat diepte ontstaat.
 
 
 
 
 
 
Al deze producten zijn bij mij te bestellen.
Je kunt het bestellen via de officiĆ«le website van Stampin 'up  klik hier om naar de site te gaan.
Let op het is alleen mogelijk om met een creditcard afte rekenen.
Tevens kun je deze set bestellen door mij een email te sturen kermisgirl@hotmail.com
met daarin de productnaam en artikelnummer. Je krijgt dan een mail terug met de betalingsgegevens en dan zorg ik dat de producten besteld worden.
Kom je uit de buurt van Assen is het ook mogelijk om het bij mij thuis op te halen dan vervallen de verzendkosten.

 
 
 

 
 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten