woensdag 30 september 2015

Naast het maken van kaarten heb ik nog vele andere hobby's die ik leuk vind om te doen. Heb een silhouette snijmachine waar ik ook graag mee werk. deze gebruik ik voor het snijden van vinyl (stickerfolie) en flex (textiel folie), maar ook het maken van doosjes van papier. Hier een indruk wat ik zowel meer maak.


Hiernaast een zwarte pieten muts die ik heb bedrukt met flex.
Dit kan gewoon in de wasmachine en blijft zitten.










 Een tekstbord voor een jarige. Bijna elke tekst is mogelijk, dit is gedaan met vinyl.
















Ook deze klokjes, theelichtjes en flessen gedaan met vinyl







Heeft u interesse in bijvoorbeeld de pietenmuts met naam van je kunt of hulppiet, dans piet etc kun je mij een mail sturen deze kost 4 euro ex verzendkosten ook in het roze en blauw verkrijgbaar. De tekst is in het wit. Dit geld ook voor de tekstborden of waxinelichtjes, de tekst kun je zelf bepalen. Mijn email is Kermisgirl@hotmail.com




Geen opmerkingen:

Een reactie posten